WARUNKI GWARANCJI
- Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy od dnia sprzedaży Przedmiotu gwarancji;
- Akcesoria elektroniczne/elektryczne układy elektroniczne/elektryczne, oświetlenie, listwy oświetleniowe, części elektroniczne/elektryczne okres gwarancyjny wynosi 12 miesięcy od dnia sprzedaży Przedmiotu gwarancji:
- Gwarant udziela gwarancji w zakresie wad tkwiących w wykonanej zabudowie, które ujawnią się w okresie gwarancji. Odpowiedzialność Gwaranta obejmuje wyłącznie przywrócenie możliwości normalnego korzystania z zabudowy, przez usunięcie ewentualnych wad, tj przez naprawę, a w razie stwierdzenia przez Gwaranta takiej konieczności zastąpienia wadliwych elementów lub podzespołów nowymi pozbawionymi wad;
- Klientowi z tytułu gwarancji nie przysługuje wymiana przedmiotu gwarancji na nowy wolny od wad;
- Skuteczne zgłoszenie wystąpienia usterek w okresie gwarancji wymaga zachowania formy pisemnej;
- Gwarant zobowiązuje się dokonać naprawy w czasie odpowiednim na usunięcie wady, nie później jednak niż w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Klienta. Termin naprawy może ulec wydłużeniu do 30 dni w przypadku, gdy charakter wady tego wymaga. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy;
- Miejscem realizacji naprawy gwarancyjnej jest zakład produkcyjny Gwaranta lub inne miejsce uzgodnione z Gwarantem;
- Gwarancja nie obejmuje:
- urządzeń i części zużywających się w czasie normalnej eksploatacji pojazdu;
- skutków wynikających z niewłaściwej obsługi zabudowy;
- skutków wynikających z niewłaściwej eksploatacji pojazdu i zabudowy (przeciążenia pojazdu, nieprawidłowego rozmieszczenia ładunku);
- następstw powstałych z winy, zaniedbania lub niedoświadczenia Klienta;
- indywidualnych cech zabudowy, nie będących wadami ale wynikających ze specyfiki danego typu;
- oczekiwań Klienta co do zdatności zabudowy do jego szczególnych potrzeb, wykraczających poza przewidywane przez Gwaranta przeznaczenie danego typu zabudowy;
- następstw zjawisk atmosferycznych, uszkodzeń termicznych, lub chemicznych;
- uszkodzeń mechanicznych (pęknięć, zarysowań itp.), szkód powstałych wskutek wypadków drogowych;
- wyposażenia dodatkowego, które posiadają odrębne karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi, w których mowa jest o przeglądach gwarancyjnych pozwalających spełnić warunki danej gwarancji;
8. Klient traci uprawnienia z tytułu niniejszej gwarancji w przypadku:
- własnej ingerencji lub przez podmiot nieuprawniony (inny niż Gwarant lub podmiot wskazany przez Gwaranta) w zabudowę, w tym napraw, przeróbek, zmian czy wymiany części;
- zamontowania w pojeździe części nie zatwierdzonych przez Gwaranta;
- niedokonania przeglądu gwarancyjnego, jeżeli taki obowiązek wynika z instrukcji obsługi danego urządzenia;
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klient jest zobowiązany do dochowania należytej staranności wymaganej w ramach techniki motoryzacyjnej. W szczególności klient zobowiązany jest do zaniechania korzystania z Przedmiotu gwarancji w sytuacji zaistnienia awarii lub objawów nadmiernego (nieprawidłowego) funkcjonowania lub zużycia któregoś z elementów przedmiotu gwarancji, a następnie do niezwłocznego powiadomienia pisemnie o tym Gwaranta. Zaniechanie powyższych obowiązków, może skutkować decyzją Gwaranta, wygaśnięciem gwarancji lub uchyleniem się Gwaranta od odpowiedzialności za pogorszenie stanu rzeczy i wynikłe z tych zdarzeń szkody.
- W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej wszelkie koszty naprawy i dojazdu ponosi Klient.
- Zgłoszenia gwarancyjne należy kierować pisemnie na adres:
Van-team Łukasz Wojciechowski, Plac Młynów 4, 49-306 Brzeg lub drogą elektroniczną na adres: biuro@van-team.pl
DEFINICJE
Gwarancja – stanowi zapewnienie przez Van-team Łukasz Wojciechowski dobrej jakości i sprawnego działania wyrobu oraz zobowiązanie do usunięcia ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad wytworzenia, o ile wyrób używany jest zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Gwarant – producent przedmiotu gwarancji.
- Klient – nabywca przedmiotu gwarancji.
- Przedmiot gwarancji – zabudowa lub usługa wprowadzona do obrotu przez Van-team Łukasz Wojciechowski.